Gezonde spanning - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu Gezonde spanning - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu

Gezonde spanning

Blijf op de hoogte en volg Lexa

07 September 2015 | Aruba, Aruba

Joehoe!

Ik zit hier nu langer dan een week en wat gaat de tijd snel. Ik wil ook van elk moment genieten omdat ik bang ben dat het straks ineens allemaal voorbij is. ( gelukkig gaat het genieten mij makkelijk af :) )

Ik heb weer onwijs veel leuke dingen meegemaakt deze week. Zo heb ik samen met Michelle de verkeerde auto gevolgd. Wij dachten dat we achter Maaike en Shirley aanreden maar dit bleek helemaal niet zo te zijn. Hier kwamen we pas achter op het moment dat de auto een parkeerplaats van een supermarkt opreed. Wij nog denken ''huh wat raar, we wisten helemaal niet dat we boodschappen gingen doen''. Daarna was er dan ook pure paniek want we hadden Priscilla niet bij ons en dat is toch onze navigatie. Gelukkig zijn er wel veilig thuis aangekomen en hadden we maar een klein beetje omgereden ;)
Verder heb ik een bruiloft gezien op het strand, super gaaf. Misschien heel stom dat ik dat zo leuk vond maar in Nederland zal het er allemaal nooit zo mooi uitzien als je het vergelijkt met hier. Ik heb dan ook als een echte toerist foto's gemaakt van deze bruiloft :D
Ook zijn we het stapleven weer even gaan bewonderen waarbij we weer lekker veel hebben gelachen. Iedereen wilt hier met ons op de foto en ik betwijfel of dat is omdat we zo leuk zijn of omdat we er als een stelletje debielen uitzien op de dansvloer . Ik denk zelf toch dat het het laatste is. Met onze moves trekken we de aandacht van iedereen. Ze willen ons graag leren dansen, ze zeggen dan dat je de muziek moet voelen. Nou had ik altijd wel het idee dat ik de muziek aardig voelde maar nu ik de mensen hier heb zien dansen weet ik zeker dat ik de muziek nooit heb gevoeld. Misschien na deze 5 maanden, begrijp ik beter wat ze bedoelen met ''muziek voelen''.
En uiteraard als laatste maar zeker niet te vergeten hebben we deze week heerlijk van het mooie strand genoten!

Afgelopen vrijdag zijn we ook langs geweest op stage en het zag er super leuk uit. Priscilla kreeg gelijk een plekje bij de kleuters en Michelle en ik horen morgen waar we terecht komen.

Hier straalt ieder mens uit; Don't worry, be happy en ik vind dat zo ontzettend fijn. De mensen leven hier per dag en denken echt niet na over wat ze de volgende dag of volgende week gaan doen, ze zien het allemaal wel.
De titel van dit stuk heb ik gezonde spanning genoemd omdat ik het best spannend vind dat stage morgen begint maar op een gezonde manier. Ik heb er namelijk wel onwijs veel zin in en kan niet wachten om te doen wat ik zo leuk vind: lesgeven! En dat mag dan ook nog op dit mooie eiland :)

We gaan deze week de hele week stage lopen en daarna zullen we 4 dagen stage gaan lopen. Dit omdat wij aan een onderzoek moeten werken. Bij dit onderzoek gaan wij kijken hoe gezond de kinderen op onze stageschool leven en wat de school eraan doet op dit te stimuleren. Waarschijnlijk wordt onze vrije dag maandag of vrijdag.

Aan het einde van de week zal ik jullie even op de hoogte stellen van mijn eerste stageweek!
Jullie zullen dus snel weer van mij horen :)

Ayo!

  • 07 September 2015 - 10:14

    Natasja:

    Het is echt super leuk om al jullie geweldige verhalen te lezen. Jullie genieten op en top. Vandaag gaat het echte werk beginnen. Dit is de reden waarom jullie naar Aruba zijn gegaan. Dit is jullie passie. Succes en heel veel plezier. Ga er lekker van genieten meisje

  • 07 September 2015 - 17:00

    Petra:

    Wat heerlijk om te lezen dat jullie het super hebben. Nu ik weet dat ik samen met je moeder jullie kant op kom in november, kan ik niet wachten om meer mooie verhalen te lezen en natuurlijk dat we naar jullie toekomen. Super veel zin in om jullie, maar ook het prachtige eiland in het echt te komen zien.

    Jullie natuurlijk super veel succes deze week en tot het volgende verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lexa

19 jaar oud Stage lopen in Aruba

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 3681

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 22 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: