ONE HAPPY ISLAAAAND - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu ONE HAPPY ISLAAAAND - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu

ONE HAPPY ISLAAAAND

Blijf op de hoogte en volg Lexa

19 September 2015 | Aruba, Aruba

Hello lieve lezers!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets van mezelf heb laten horen. Dit is niet omdat ik niks leuks meemaak maar puur omdat het er elke keer niet van komt. Nu zijn we net terug van het strand en zitten we lekker te chillen in onze voortuin dus dacht ik: ik ga weer even wat schrijven :)

Zoals ik al zei gaat alles op dit eiland gigantisch relaaax, behalve in het verkeer! Ze toeteren letterlijk de hele dag naar elkaar. In het begin schokken wij hier steeds van maar ook hier ga je aan wennen. Verder gooit iedereen z'n auto hier voor een andere auto dat je eigenlijk denkt: dat ging maar net. Nu zijn pris en mich niet te moeilijkste en doen lekker mee met deze rij stel, love it!

Ik merk dat ik steeds meer mijn eigen plekje krijg hier. Ik vind het hier echt geweldig en heb totaal geen spijt dat ik deze keuze heb gemaakt. Het goede weer en het onwijs mooie land doet al veel goed :) We hebben een abonnement genomen op de sportschool en dit vind ik zelf heel fijn. Zo komt er een routine in de week en heb je daadwerkelijk het idee dat je hier woont en niet alleen op vakantie bent.
Vorige week hebben we meegedaan aan het zumba les en dit was toch niet helemaal mijn ding. Er hingen dan ook aan elke muur spiegels dus ik kon mezelf van alle kanten zien (ik kan je vertellen dat het er allemaal niet heel soepel uitzag en ik er dus niet heel gelukkig van werd) Gelukkig bleef de dansleraar positief en was hij er van overtuigd dat het er in zat (geloof me, dat zit het niet) Ik blijf uiteraard wel oefenen en ik hoop dan ook dat ik na deze 5 maanden net zo goed kan dansen als alle Arubanen hier (keep dreaminggg)

Verder hebben we vorige week met een groep Amerikaanse mariniers gepraat en het is bizar wat die allemaal meemaken. Het mooie is dan ook dat ze respect voor ons hebben omdat wij voor de klas staan... Het enigste wat ik dacht was: jullie zijn niet goed, jullie vechten voor je land, ik moet een paar kinderen in bedwang houden. Er zijn hier veel mariniers en ze moeten allemaal om 10 uur terug zijn, het lijkt net of ik naar een film kijk. Je weet dat het in het echt ook gebeurd maar toch is het raar om te zien. Zeker als je dan hoort dat de meeste al 1 of 2 keer naar Afghanistan zijn geweest. Als je hoort wat ze op zo'n dag hebben gedaan ga ik echt niet lopen vertellen dat een leerling vandaag ''bijdehand'' was omdat hij/zij iets deed wat niet mocht.

Nouja zoals jullie zullen zien heb ik het prima naar mij zin! Alles gaat goed en ik zal snel weer wat van mij laten horeen :D

Adiosssss


  • 20 September 2015 - 10:07

    Petra:

    Wat super dat jullie of in ieder geval jij geen spijt heb van je beslissing om naar Aruba te gaan en geweldig om te lezen hoe jij jezelf bent, wat betreft je keuze en beslissingen wat het lesgeven betreft.
    Hoop ook dat als wij komen , dat we een keertje mogen komen kijken bij jouw school en in je klas, om te kunnen zien hoe je dit gewoon ff flikt

  • 20 September 2015 - 13:59

    Joke:

    Lexa, wat schrijf je toch leuk. Fijn dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden en daardoor veel lol hebben. Super om zo ervaring op te doen en je eigen weg daarin te vinden. Go for it girl! X

  • 20 September 2015 - 17:24

    Lexa:

    Super lief! Dank jullie wel ☺☺

  • 20 September 2015 - 17:33

    Marjolein:

    Hoi Lexa,
    Leuk om te lezen. En wat een geweldige ervaring. Ik hoop dat je straks nog in Nederland kunt wennen :) Geniet ervan.
    liefs,
    marjolein.

  • 20 September 2015 - 17:38

    Lexa:

    Haha komt goed! Moet er nu in ieder geval nog niet aan denken om terug te komen, zeker als ik het weer zie!

  • 20 September 2015 - 20:37

    Fineke:

    Wat leuk om te lezen Lexa! Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Wens je nog superveel plezier! Dikke knuffel, Fineke.

  • 21 September 2015 - 09:15

    Helen:

    Hoi Lexa
    Wat super leuk om te lezen hoe je het daar hebt .
    Blijf genieten maar dat komt wel goed zo te lezen
    Huuggggg Dick en Helen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lexa

19 jaar oud Stage lopen in Aruba

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 3696

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 22 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: