Korte update! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu Korte update! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu

Korte update!

Blijf op de hoogte en volg Lexa

30 September 2015 | Aruba, Aruba

Hallo lieve lezers!

Hier weer een berichtje uit het ooh zo mooie Aruba :)
Het gaat hier nog steeds allemaal goed. Een aantal mensen hebben al aan mij gevraagd ''op internet zet je natuurlijk alleen de leuke dingen, heb je het wel echt naar je zin?'' Nou ik kan jullie bij deze vertellen dat ik het echt heel leuk heb.

Gister zaten we hier precies een maand en wat is dat een raar idee. In Nederland heb ik vaak gehoord de tijd gaat super snel dus ga er alsjeblieft van genieten en ik weet nu pas wat ze bedoelen. Eerst dacht ik namelijk ''hoe kan het allemaal zo snel gaan?'' nouu dat gaat het echt!

Afgelopen weekend hebben we Pris haar verjaardag gevierd. Als verassing zijn we lekker uiteten geweest en we hebben haar een leuk Pandora bedeltje gegeven. Ik heb het idee dat ze het heel leuk vond en daar was ik erg blij mee:) Na het eten zijn we naar een karaoke bar gegaan en zelfs vrouwkes kwam dus ik was helemaal in mijn element!
Zondag wilden we eigenlijk naar Nikki beach maar dit konden we niet vinden. We reden langs baby beach en vonden dit er ook niet heel vervelend uitzien dus zijn we lekker hier gaan chillen. In de avond zijn we naar de winkeltjes gaan kijken en ook hier ben ik verliefd geworden op een paar schoenen. Ik heb ze niet gekocht maar het zou zo maar kunnen dat ze volgende week in mijn kast staan :D

Om 6 uur opstaan is wel pittig moet ik toegeven. In het begin had ik elke keer een grote mond en zei ik ''je gaat toch niet om 9 uur al naar je bed?!'' Nou geloof me, ik lig nu ook rond die tijd in bed. Gelukkig is dat niet heel erg want de zon gaat hier om 7 uur onder en dan is het ook echt donker. Als het dan half 10 is, heb je het idee dat het midden in de nacht is.

Zaterdag gaan we een vier uur durende bootcamp dans doen. Ik weet niet zo goed wat ik mij hier bij moet voorstellen maar ik ben wel onwijs benieuwd! Eigenlijk had ik het opgegeven om te leren dansen maar stiekem wil ik er toch iets beter in worden en oefening baart kunst zeggen ze :D:D

Volgende week begint onze herfstvakantie. Er schijnt op donderdagavond carnaval te zijn dus daar gaan wij even een kijkje nemen.
Verder hebben we wel een aantal dingen op onze to do listen staan maar we zijn nog even aan het kijken wanneer we wat het beste kunnen doen.
Vanavond heb ik in ieder geval mijn eerste echte zonsondergang gezien en het was heel mooi! We gingen eerst snorkelen en je ziet hier de meest mooie vissen. Doordat ik dit heb gezien wil ik toch wel graag duiken en dit is dan gelijk op mijn to do list gekomen!

Voor de rest gaat alles zijn gangetjes. Het is wel leuk want iedereen vraagt hoe het samenwonen gaat en iedereen is dan ook verbaasd als we zeggen dat het goed gaat. We laten elkaar lekker ons eigen ding doen en dat gaat prima. Ook met de andere twee meiden gaat het hartstikke goed. Ik ben blij dat ik deze ervaring met hun mag delen.

Bo komt ook al super snel langs en ik kijk hier erg naar uit. Ik vind het heel leuk dat ik al deze mooie dingen met haar kan gaan delen en dat ik haar de mooie plekjes van Aruba kan laten zien.

Nou voor zover ik weet heb ik jullie weer een beetje bijgepraat. Jullie zullen snel weer van mij horen!

Ayo :)



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lexa

19 jaar oud Stage lopen in Aruba

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 3701

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 22 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: