One happy island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu One happy island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu

One happy island

Blijf op de hoogte en volg Lexa

31 Augustus 2015 | Aruba, Aruba

Hallo lieve lezers!

Dit is nu de tweede dag dat ik op Aruba ben en ik moet toegeven dat ik nog totaal niet besef dat ik op dit mooie eiland ben, het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Elke keer als ik mezelf in mijn arm knijp denk ik, jaja het is geen droom maar het is werkelijkheid en wat is dat fijn!

Vrijdag ochtend op Schiphol begon het al allemaal lekker goed, we hadden per persoon 5 kilo overgewicht, jullie snappen wel dat ik AL mijn shirtjes en broekjes mee moest nemen! (en natuurlijk ook de 36 paar schoenen die in mijn kast lagen). Het was in ieder geval niet gek dat ik overgewicht had.
We hadden de keuze bij te betalen of geld bij te leggen en ja omdat we 5 maanden weg zijn hebben we maar gekozen bij te betalen, ik bedoel er kan echt geen shirtje/broekje/schoen minder in mijn koffer :D
Toen dit allemaal was geregeld, gingen we afscheid nemen van elkaar en ik moet stiekem toch een klein beetje toegeven dat ik hier moeite mee had, maar daarna ging het avontuur ein-de-lijk beginnen!
De vlucht vond ik toch wel lang duren maar als je ziet wat je voor dat lange vliegen terug krijgt, klaag je nergens meer over.

De eerste dag hebben we gelijk wat boodschappen gedaan en zijn we lekker naar het strand geweest. Dit was een erg toeristisch strand en dit zorgde ervoor dat het druk was. Uiteraard was het daarom niet minder mooi. We hebben hier lekker gechilld en natuurlijk 583 foto's gemaakt van het ooh zo mooie uitzicht. Jullie begrijpen wel dat jullie deze opmerking nog vaak genoeg in mijn blog gaan lezen want wauw wat is dit eiland mooi!

Vandaag hebben we een roadtrip gemaakt over Aruba. Twee super lieve mensen die ons ook hebben opgehaald op het vliegveld (met ballonnen, slingers en alles erop en eraan, dit kan je je niet voorstellen in Nederland) wilden ons dolgraag een rondleiding door Aruba geven. Hier konden wij natuurlijk geen nee tegen zeggen!
En wat ben ik persoonlijk blij dat we ja hebben gezegd want het was het meer dan waard, mensen liegen niet als ze zeggen dat Aruba one happy island is kan ik je verzekeren :)
Ook tijdens deze trip heb ik 583 foto's gemaakt en heb ik onwijs genoten van het mooie uitzicht dat je hier hebt.Je hebt hier een strand genaamd ''baby beach'' en dat is zo mooi, wit stand en een blauwe zee wat wil een mens nog meer?! Verder zijn we alvast langs onze stageschool gereden en ik ben nu al enthousiast. Doordat het zondag was, was de school natuurlijk dicht maar de school is aan de buitenkant groen en daar wordt ik al super vrolijk van!

Vanavond zijn we naar een leuke strandtent geweest waar je lekker kan dansen. Als je die mensen hier ziet dansen, ben je zelf een stijve hark die al een jaar in de schuur staat... maar goed dat houdt ons niet tegen om toch even onze dansmoves aan het eiland te showen.

Vandaag was dus een drukke dag en ik moet eerlijk zeggen dat ik aardig last heb van het tijdsverschil. Dat betekent dat ik aardig moe ben en nu weer lekker mijn bedje op ga zoeken!

Slaap lekker!

Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lexa

19 jaar oud Stage lopen in Aruba

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 3708

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 22 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: