nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Lexa Boersma - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje!

Blijf op de hoogte en volg Lexa

27 Augustus 2015 | Aruba, Aruba

Wauw morgen is het dan zover, ik vertrek voor 5 maanden naar Aruba. Het is zo gaaf maar tegelijkertijd ook zo bizar. Ik kijk hier al een jaar naar uit en nu gaat het gebeuren. Natuurlijk denk ik af en toe weleens ''lex wat ga je in hemelsnaam doen?!'' Maarja dan kijk ik naar foto's van het paradise en dan denk ik ''lex ben je serieus aan het klagen dat je naar de mooiste plek op aarde gaat?''
Ja jongens ik durf met volle honderd procent te zeggen dat ik hier klaar voor ben en dat ik niet kan wachten op mezelf uit te dagen, te verbazen en vooral te overtreffen.
Ik ga jullie proberen elke week te informeren over alle gave dingen die ik meemaak en alle mooie en misschien ook minder mooie dingen die ik hier leer. Af en toe zal ik ook leuke foto's plaatsen, al is het alleen om jullie jaloers te maken ;)